OHLASY

Zde nám můžete zanechat vzkaz, sdělit nám vaše přáni či stížnosti.

47 comments on “OHLASYAdd yours →

  1. Zdravím vás Kájo a Radku,
    jsem ze srdce moc rád, že navzdory všem překážkám, které vám přichystali závistivý lidé, jste se nedali odradit…
    Kdyby takových poctivých jako jste „VY“ bylo více, připadal bych si jako v nebi a pan Polrajt – (nevím jak se píše), by zřejmě přišel o práci v televizních pořadech…
    Přeji Vám, ať máte jen samé spokojené zákazníky, kteří se budou stále vracet, vždy sebou vezmou i někoho nového a poznáte spoustu hodných a postivých lidí.

    Držím palce
    Petr

  2. Vaše nová jídelna je nádherná!! Vzpomínáme a závidíme vašim novým strávníkům 🙂 Zdraví lékárna

  3. Zdravím vás, máte nádhernou jídelnu a opět výborný jídelníček. Chybíte mi tu… Škoda, že jste tak daleko:-(. Přeji hodně spokojených strávníků:-).

  4. Dobrý den Patlokovi, rád na Vás vzpomínám. Věřím, že i na novém působišti získáte brzy hojnou klientelu. Ze srdce vám to přeji.
    Honza Lasák

  5. ahoj Káji a Radku my vám přejeme hooodně štěstí at Vám jídelna šlape hodně hladových a spokojeních strávníků a až přestanu Ladovi vařit máte ho tam jako na koni moc krásné pá Simona

  6. Kájo a Radku,
    často vzpomínám na Vaši svíčkovou, buchty, chlebíčky…a mohla bych pokračovat ještě dlouho, protože všechna jídla od Vás byla výborná. Prostě domácí, nešizená kuchyně, vařená s láskou. Ať se Vám na novém místě líbí (život je změna, co už…:-) ) a máte spoustu nových spokojených strávníků.
    Jste moc hodní lidi a mám Vás ráda. Snad budeme mít v budoucnu příležitost se vidět.
    Ať se Vám daří.
    Andrea (Manon – účto)

  7. Dobrý den Patlokovi. Jsem velice rád, že jste opět v provozu:-) a držím palce ať Vám to funguje stejně dobře jako na Lesné. Přeji rychlý tart a spokojené strávníky, jelikož Vaše domácí kuchyně je prostě super. Navíc lidský přístup ve Vašem podání je dnes velmi málo k vidění. Jen tak dál. Určitě se stavím. S pozdravem Aleš Černý

  8. Milí Patlokovi,
    ohromně mně potěšilo, že jste opět zahájili provoz jídelny. Pro mě je to trochu z ruky ale určitě za vámi přijdu, alespoň občas. Po tak skvělé kuchyni se mě stýská už téměř rok. Závidím těm, kteří to k vám dnes mají blízko, perfektní obědy kvalitou i vzhledem a také prima pohodu, skvělého šéfkuchaře a milou šéfovou. Těším se opět na shledání s vámi.
    Bohumil Polesný

  9. Milá Káji a Radku,
    přejeme Vám hodně spokojených strávníků a a ať se vám všechno daří.
    Mamka a Jirka

  10. Dobrý den,

    když jsem četl reference bývalých strávníků, tak jsem se hrozně těšil na Vaše jídla. Dnes je to skoro měsíc od zahájení a už vím, proč….. Jste super, Vaše jídla, koláčky, záviny nemají chybu. Přeji Vám, aby Vám za chvíli byla jídelna malá.

    Roman

  11. Mám bohaté zkušenosti z dlouholetého stravování ve Vaší dřívější jídelně na Lesné. Pan Patlok má zřejmě rád to co i já – zvláště mnoho zeleniny, správně okořeněná jídla, zdravá, ale i jakostní ,chutná jídla. Doplňovala ho pí.Kája Patloková, stále v pohybu, velmi ochotná a i dobrá kuchařka, jak dokazovala i některá jídla. která sama vařila. Vždy s dobrou náladou jsem se vracel z oběda. Škoda jen, že jídelna je druhé straně Brna.
    Přeji manželům Patlokovým mnoho dalších úspěchů a překonat úskalí, která znesnadňují zvláště začátky podnikání.
    Miba

  12. Můj manžel léta chodil na „meníčka“ v okolí svého pracoviště s tím, že jídlo mu nic neříká a jí jen proto, aby dodával své tělesné schránce energii.To se ovšem změnilo otevřením vaší jídelny.Dlouze mi vypráví, co měl ten den dobrého, předčítá mi z jídelníčku a jeho nadšení nebere konce. Já se z toho mám taky dobře, protože mi nosívá vaše výborné štrůdlíky a buchty. Tak ať se vám nadále daří a přeji samé nadšené strávníky!

  13. Dobrý den,

    na základě zkušeností, které jsem já a moji kolegové za několik měsíců velmi pravidelných návštěv ve Vaší jídelně nasbírali, rozumím lítosti, se kterou reagují strávníci z Vašeho předešlého působení na Lesné na přestěhování jídelny do Komárova.
    Jídlo je bezvadné, prostředí příjemné a vše je zarámováno Vaší ochotou a milým přístupem k nám, zákazníkům.
    Přeji Vám mnoho dalších spokojených strávníků!!!
    David

  14. Vynikající jídlo, je to jedno ze dvou stravovacích zařízení (co jsem poznal) odkud po obědě opravdu odcházím s pocitem uspokojení hladu a chuti.
    Cena/výkon maximální poměr, děkuji že jste se přestěhovali zrovna do Komárova.
    H.

  15. S ohodnocením kvality jídla se musím přidat do četného zástupu ostatních. Jídelníček nemá chybu a vždy si vyberu. I porce jsou ve srovnání s ostatními nadprůměrné. Jediné co bych vytknul je horko, které v jídelně je. Chápu, že v letních měsících je to složité, ale někdy ani otevřená okna nepomáhají a připadám si jako v sauně… Snad by pomohlo nějaký způsob chlazení, odvětrání, nebo aspoň nějaký větrák…

  16. Chuťově výborné jídlo z poctivých surovin, milí provozovatelé, dobrá cena. Co si víc přát? Snad jen nějakou řízenou vzduchotechniku do jídelny pro odstranění horka.

  17. Náhodou jsem na doporučení narazil na tuto jídelnu a sláva! Už se nemusím bát obědů v okolí Heršpic a Komárova. Dlouho (nebo snad vůbec?) jsem se takto mimo u sebe doma a maminky dobře nenajedl… mě se už nezbavíte 🙂

  18. Bohužel dnešní ryba byla velkým zklamáním, nebyla vůbec pečená, ale pouze rozmrazená a navíc neochucená.

  19. Dobrý den taky se připojuji ke chvále na vaše jídla a vůbec vše s tím spojené dokonce, i chápu problémy s teplem, Spíš mě trápí jiná věc a to je tatarská omáčka ta má příchuť jablečného kompotu to je šílené to tam je hřebíček nebo skořice? Ta se teda nedá jíst to se na mě nemůžete zlobit a nikde jinde jsem něco takového nejedl jestli by se s tím dalo něco dělat bylo by to úplně super, protože třeba zrovna v mém případě si vybírám vesměs smažené jídla a bez tatarky je nejím a v tomto případě buď volím něco jiného a nebo musím jít ten den jinam což je škoda protože jinak jsem velice spokojený zákazník. Tímto vám děkuji za vaše úsilí a péči a přeji i nadále hodně úspěchu.

    1. Dobrý den pane Jirko Vašute,
      tak to nás moc mrzí, že vám tatarka nechutná. Jablečný kompot ani skořice tam rozhodně není, to by byla gastronomická vražda :-). Mohu vám napsat suroviny ze kterých ji připravujeme. Tak tedy: majonéza, sterilované okurky, cibule, sůl, pepř, cukr moučka, ocet, bílé víno a worcestr. A mohu vám slíbit, že speciálně kvůli vám koupíme tatarskou omáčku od Hellmannś, tak že kdykoliv si budete chtít u nás dát jakékoliv smažené jídlo (i kdyby na jídelním lístku zrovna tatarská omáčka psaná nebyla), tak si můžete o ni požádat. Budeme ji mít až po dnešním nákupu, tudíž od zítřka 21.7.2015
      S pozdravem a díky za vaši připomínku,
      manželé Patlokovi. 🙂

  20. Ahoj Kájo a Radku ! Už se nemůžu dočkat až bude na jídelníčku ta fantastická svíčková, kterou bych moc rád ochutnal, tak doufám že ji nepropásnu, ať se dařííí .

  21. Když jsem začal chodit k vám na obědy, vaše jídlo bylo opravdu domácí kuchyní.
    Už delší domu jsem si všiml, že se kvalita rapidně zhoršila. Kolikrát je to opravdu bída (např. u polévek je to docela poznat u „krémové hráškové polévky“, barva evidentně už napovídá, že něco není v pořádku, % hrášku je evidentně málo a je to celé nastaveno „moukou“. Takže místo toho abych cítil v polévce hrášek, je to samá mouka.) Jedná se přeci o HRÁŠKOVÝ KRÉM.
    Nevím, jaký máte technologický postup, ale my doma tuto polévku vaříme z hrášku.
    Zdražení jídel mi nevadí, chápu, že nájem se musí platit a kvalitní jídlo něco stojí. Ale aby se to projevilo na kvalitě a gramáži, není asi moc dobré.
    Doufám, že se vše vrátí do stavu, jak to bylo na začátku.

    Podnikání zdar 🙂

    1. Pane Josefe,
      děkujeme za váš příspěvek, i když je víceméně negativní… Máte samozřejmě právo na svůj názor a také není nikdy možné, trefit se do chutí všech strávníků. Každý z nás má trochu jinak vyvinuté chuťové buňky a proto má každý jinou představu o ideální chuti, ale abychom se vrátili k vaší stížnosti…
      Vaříme stále stejně, i když se vám to možná nezdá, ale je tomu opravdu tak. I množství hrášku do polévky hráškový krém, dáváme stále stejné množství a rozhodně nezahušťujeme polévky moukou nadmíru. Je jasné, že v závodním stravování není mnohdy možné uvařit tak jako doma, ale také máte možnost volby…, když vám u nás nějaké jídlo nechutná, tak k nám přece ten den jít nemusíte a můžete navštívit jakoukoliv jinou restauraci. Nejsme v okolí jediní, kteří vaří polední menu a také si myslíme, že ono je možná někdy lepší projít těch stravovacích zažízení víc, aby si člověk ucelil názor na kvalitu, velikost a cenu oběda.
      A na závěr vám můžeme slíbit, že vařit budeme stále stejně, jako na začátku…, protože to vlastně ani jinak neumíme. 🙂
      S pozdravem, Patlokovi.

  22. Dobrý den,
    jídlo je opravdu vynikající, nikdy jsem nebyl zklamán.
    Problém je s ventilací – člověk v jídelně výrazně nasákne pachem fritovacího oleje, od trička po bundu.
    Ale chápu, že ten problém je řešitelný jen důkladným odvětráním kuchyně, tedy náročnou technickou úpravou.

    Přeji vám hodně zdaru!

  23. Od začátku nového roku 2016 jsem změnila odběr obědů k Vám a to jen na zkoušku. S chutí můžu říct, že jsem ráda, že jsem tak udělala, protože jste na Brně-jih nejlepším stravováním 🙂 jídlo si vždy odnáším domů a mnohdy přijdu až pozdě kolem 14h, ale vždy jste mi vyšli vstříc a vždy jste to jídlo pro mě měli. Děkuji Vám a jen tak dál, moc Vám fandím, jste úžasní 🙂 Sára

  24. Dobrý den,

    jídlo – vynikající
    porce – obrovské
    chuť – skvělá
    ochota – perfektní
    strava – domácí
    hodnocení 10/10

    A vy rýpalové si vemte hrášek, tatarku a běžte to jíst do sklepa kde máte zimu 🙂

    Jo a ty koláčky, ty jsou 🙂

    1. Moc vám děkujeme za krásný, s vtipem napsaný komentář… Potěšil(a) jste nás. 🙂

  25. Patlokovic jídelna má jedinou, naprosto nepodstatnou (pro někoho však zásadní) :-))) chybičku…. U nich se PROSTĚ NEDÁ ZHUBNOUT !!!!!!!!! A i kdyby se o to snad někdo srdnatě „pokoušel“ za pomoci jejich vynikajících zeleninových salátů a DOKONALÝCH zálivek či dressingů, stejně neodolá koláčkům paní Patlokové a……smůla… :-)))))))))))

  26. Milá Kájenko a Radku vaříte dobře-a levně!Tak ať Vám to vydrží-hódně roků–
    to Vám přeje ze srdce Váš přítel-Jirka

  27. Dobrý den,
    jídlo, obsluha je dobré, zvláště obsluhu je třeba pochválit. S čím jsem ovšem velmi nespokojena je kvalita umytí táců a sklenic. Minulý týden sklenice na čaj vyloženě smrděly. Tácy jsou jakože umývány, ale nejspíše už rok jedním hadrem a ve stejné vodě. Vše se lepí, smrdí zatuchlinou, prý od dezinfekce. Musím říct, že jsem byla i v jiném, co se týče obědů, velmi vytíženém provozu a v tomto ohledu tam bylo vše super. Takže to nejspíš jde dělat i jinak a lépe.

    1. Dobrý den,
      děkujeme za vaši připomínku, kterou budeme řešit s paní na nádobí. Na tácy si paní vždy před výdejem obědů chystá vodu s voňavou desinfekcí a používá každý den novou žínku. Skleničky jsou umývány v myčce a poté, co vyjedou horké z myčky, skládáme na tácky. Sami nevíme, v čem je přesně chyba…. Jedině snad v tom, že jak tácky, tak skleničky, nejsou dostatečně suché a možná ta vlhkost způsobí ten zatuchlý zápach (při tom množství těch naskládaných táců na sobě a skleniček otočených dnem vzhůru). Rozhodně to budeme řešit.
      S pozdravem, Patlokovi.

  28. Chci jenom napsat poznámečku veselou a kratičkou:
    ve vaší jídelně mě moc chutná, výběr parádní a i když nejsem moc polévková, tak jsou výborně dochucené a proto chutnají i mě :o)
    p.s. chválím a za sebe uděluji Michelinskou hvězdičku :o)

  29. V poslední době mě začínají vadit příliš velké fronty a dlouhé čekání na výdej jídla.

  30. Děkujeme, že jste na nohy židlí umístili protihlučné ochrany. Je to teď u
    vás mnohem tišší a příjemnější.

  31. Vážení manželé Patlokovi,
    měli jsme možnost ochutnat jídla z Vaší skvělé a opravdu poctivé domácí kuchyně.Musím konstatovat, že jste srovnatelní s nejlepšími restauračními provozy.Nabídka jídel, příjemné prostředí jídelny a Vaše přívětivost jsou na vysoké profesionální úrovni.A tak se stalo, že alespoň každý čtvrtek jsme spolu s kamarády u Vás jako doma a těšíme se na výborné jídlo.Přejeme Vám spoustu spokojených strávníků a doufáme, že i Vy budete mít radost z našeho uznání.
    Za všechny kamarády Novotná Dana

  32. Úžasná rozmanitá a chutná jídla, přítel mi Vaše obědy vozí až na druhý konec Brna, protože kde jinde než u Vás se tak skvěle vaří 🙂

    Děkujeme a přejeme nespočet dobrých strávníků!

  33. Dobrý den pane šéfkuchaři ! Dnes jsem byla u Vás na smažených tvarůžkách a byly napozemské chuti ! A nejen to ! Obrovitá porce s výtečnou fazolačkou ! Jedla jsem u Vás již více jídel a skutečně nemáte konkurenci ! Ceny na dneštní drahotu jsou též úžasné ! Přeji Vám jen to dobré , co přát se dá a i Vaší celé rodině !Urbanová Miluška.

    1. Dobrý den paní (slečno) Urbanová Miluško,
      mockrát vám děkujeme za krásný ohlas na naše stránky. Jsme velice potěšeni, že vám u nás chutnalo a i nadále se budeme snažit nezklamat vaši důvěru, stále na sobě pracovat a zlepšovat se.
      S pozdravem za náš kolektiv,
      Kája Patloková 🙂

  34. Dnes jsem zde byla poprvé a určitě ne naposledy 🙂 . Opravdu velmi dobře dochucené jídlo a veliké porce. Jste první jídelna, ve které mi kdy chutnalo. Držím palce, ať se Vám daří. 5/5

  35. Dobrý den, na doporučení kolegyně jsem se dnes se svým rozhodla zajít najíst do Vaší jídelny. Jeli jsme přes půl Brna, … od snídaně nebyl čas se najíst… takže hladoví…a o to více mne překvapilo, co se dál dělo… sice máte krásné recenze, jídlo asi dobré a ceny také, vchodem z hlavní budovy mohou jen zaméstnanci, otevírali kartou, nám zavřeli před nosem, takže pro veřejnost, že dvora ,vchod hrozný rozbitý..… ve 12.30 jsme vešli a uvnitř polovina stolů volných… hodně lidí u okénka… ruch, chaos… paní od objednávacího okénka nám několikrát opakovala s úsměvem, že už nemá ani jednu stravenku…a to v čase obědů…moji synové pracují v Komárově… doporučila jsem jim vaši jídelnu, ale už nikdy…opravdový zážitek a kultura stravování…Děkujeme

    1. Nedá mi to a musím reagovat. Na stránkách máte napsané, že obědy je lépe objednat předem. Jsou lidé, kteří si nakoupí lístky i na několik dní dopředu. Dává docela rozum, že v den kdy si chcete jídlo zakoupit a ještě ve 12:30 bude vše rozprodané .. nejedná se o restauraci… Vzhled dvora bych řekla, že zcela ovlivnit nemohou… Tolik za mě, skuste si jídlo objednat den dopředu a dát ještě jednu šanci.

  36. Občas zajdeme na oběd. Vždy chutné a poctivé jídlo. Porce tak velké, ze nejde sníst. (aspoň mě) Vřele doporučuji.

Napsat komentář: Patlokovi Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *